תמורה איתך בשינוי מצב בריאותי

תמורה איתך בשינוי מצב בריאותי

שירות תמורה – התאמת כיסויים ביטוחיים

תמורה סוכנות לביטוח, מתמחת משנת 1987 בשיווק ובהתאמה של פוליסות ביטוחי חיים, ביטוח אובדן כושר עבודה, ביטוחי בריאות (המעניקים הגנה לתרופות, השתלות, ניתוחים בארץ וחו"ל, ייעוצים ובדיקות), ביטוח למחלות קשות, ביטוח סיעודי ועוד.
תמורה מעניקה שירות הן בהמלצות על סוג הכיסויים הביטוחיים הדרושים לכם והן בסכומים הנדרשים בכל סוג ביטוח.

 

התאמת הכיסויים בפגישה אישית

בפגישה אישית, סוכן פנסיוני מתמורה יבצע עמכם בירור צרכים מקיף לגבי מצבכם המשפחתי, מספר האנשים התלויים בכם כלכלית, גיל, עיסוק, שכר, הכנסות נוספות, חסכונות פנסיוניים ואישיים, ואף יתעניין במטרותיכם ויעדיכם העתידיים.
לאחר מכן הוא ימליץ לכם על תוכניות הביטוח המתאימות לכם ביותר וכן על הסכומים הנדרשים לבטח על מנת שהמשפחה תהיה מוגנת כלכלית.

 

התאמת הכיסויים במהלך החיים

במהלך חייכם, הצרכים משתנים, הסטטוס המשפחתי משתנה, שכרכם משתנה ובהתאם יש לבצע שינויים בכיסויים הביטוחיים.

 

שירות מלא בעת אירוע ביטוחי

לאחר קבלת כל ההמלצות, תוכלו להחליט אילו המלצות אתם מקבלים, על אלו אתם מוותרים ואילו אתם דוחים למועד עתידי.
לאחר קבלת ההחלטות, הסוכן מטעם תמורה, יבצע עבורכם את כל ההליך הבירוקרטי, ימלא את בקשותיכם בטפסים הרלוונטים, יחתים אתכם ויעביר אותם לחברות הביטוח. 
בהמשך, תמורה תבצע בקרה על ביצוע בקשותיכם באופן תקין בחברות השונות ותשלח אליכם עדכון פוליסה ותנאים, לאחר הבקרה.  

 

איך בודקים, למי פונים?

באתר הלקוחות של תמורה, באזור האישי, תוכלו לקבל מידע על תוכניות הפנסיה, הביטוח והגמל שלכם, המנוהלים באמצעותנו.
אם ברצונכם לרכוש או להגדיל את ביטוח החיים שלכם או של בן זוגכם, לעדכן מוטבים בתוכניותיכם, להצטרף לתוכנית חיסכון או לבצע שינויים בתיק הפנסיוני, התקשרו למרכז שירות הלקוחות בטלפון 6099*.
חלק מהפעולות ניתנות לביצוע באמצעות שיחת טלפון ומשלוח טפסים בלבד, וחלק מהשירותים יינתנו בפגישה אישית (טלפונית או פרונטלית) מול סוכן פנסיוני, כנדרש בחוק.