אמנת השירות של תמורה

אנו בתמורה מחויבים לפעול על-פי חזון החברה ולטובת לקוחותינו

אמנת השירות של תמורה

זמינות ויעילות

אנו מתחייבים לזמינות ויעילות במתן מענה אישי לכל לקוח ומחויבים להעמיד לרשותו מגוון ערוצי התקשרות עמנו: דואר אלקטרוני, אתר האינטרנט של החברה, פקס, דואר, מענה אישי טלפוני. כל הפרטים ליצירת קשר עם תמורה לרבות ימי עבודה, שעות פעילות ומועדי השירות מפורסמים באופן שוטף באתר תמורה ומתעדכנים מעת לעת. אנו מתחייבים לאחריות אישית, למתן מענה ברור, יעיל ובזמן סביר. אנו פועלים במסירות מלאה לפתרון צורכי הלקוח.

 

שקיפות ופשטות

אנו שואפים להעניק ללקוח יחס אישי ואוהד לספק לו חווית שירות קלה ונעימה. לדבר עמו בשפה פשוטה ומובנת, לשקף ולפשט את השלבים הנדרשים לביצוע בקשותיו וללוות אותו בתהליכי הבירוקרטיה הנדרשים.

 

כבוד והגינות ללקוח

אנו עומדים על זכותו של הלקוח לפרטיות ועל כן אנו מתחייבים לפעול להגנה על המידע השייך ללקוח ולשמור על סודיות השיחות עימו ועל פרטיותו בהתאם להוראות הדין.
בפעילות שלנו עם לקוחותינו נפעל ביושר ובהגינות ונכבד את זמנו בהתאם.

 

מקצועיות

הביטוח הפנסיוני הינו מהנכסים החשובים והמשמעותיים של לקוחותינו, אנו מבטיחים להעמיד לרשות הלקוחות את מיטב האנשים המומחים בתחום אשר עוברים הכשרות מקצועיות רבות. אנו מתחייבים לספק את הפיתרון המיטבי לצרכיו והעדפותיו האישיות של הלקוח בכל פניה.

 

אנחנו כאן בשביל הלקוח

למתן מענה ראשוני והמשך ליווי הלקוח עד לסיום ביצוע בקשותיו ומימוש זכויותיו בתוכניות הפנסיוניות לשביעות רצונו תוך עדכון הלקוח בשלבי הביצוע ושיתופו במידע  הרלבנטי בטיפול בקשותיו.


 

שומרים על קשר

אנו מתחייבים, ליזום פניה ללקוח לפחות אחת לשנתיים או בכל עת שיובא לידיעתנו על שינוי במצב הלקוח בקשר למוצר פנסיוני המצריך פגישה, תוך שבעה ימי עסקים.


 

סוג הבקשה

זמני  מענה
פניית לקוח לעניין תיאום פגישהתוך שבעה ימי עסקים
מתן מענה ראשוני לפניית לקוח

תוך שני ימי עסקים

מתן מידע בעניין תביעה​תוך שני ימי עסקים​
פניית לקוח לקבלת מסמכים ​עבור מסמכים הנמצאים ברשות תמורה - תוך שלושה ימי עסקים.עבור מסמכים שאינם נמצאים ברשות תמורה - תוך פרק זמן סביר ובכפוף לקבלת המידע מהקופה.​
העברת מסמכי לקוח ליצרן לביצוע פעולהתוך שבעה ימי עסקים

 

 

שירות לקוחות

מרכז שירות הלקוחות שלנו זמין עבורך בערוצי התקשורת הבאים:

טלפון  :  6099* / 077-2226099 

פקס   : 077-2226098

דוא"ל : sherut@tmu.co.il

שעות פעילות: ;ימים א'-ה', 8:30-16:00

כתובת: החרש 4 הוד השרון ת.ד 77, 4510002