לקוח/ה יקר/ה,

תמורה הינה סוכנות הביטוח הפנסיוני המובילה בישראל בבעלות חברת כלל ביטוח.

כסוכן הביטוח שלך, חשוב לנו להיות אתך בקשר ולהיפגש לפחות אחת לשנתיים.

לפי הוראות הפיקוח על הביטוח, לפני פגישה עם לקוח חדש או קיים נדרש לפנות להר הביטוח ולמסלקה הפנסיונית, ולקבל את רשימת כל התכניות הפנסיוניות והביטוחים שלך.

פעולה זו מטרתה להבטיח, שבמעמד הפגישה תוכל/י לקבל החלטות המבוססות על מידע מלא אודות תכניותיך .

להלן פירוט דרכי הפעולה להוצאת המידע הנדרש לפגישה:

הר הביטוח: https://harb.cma.gov.il/

הפנייה להר הביטוח אינה כרוכה בתשלום. את המידע ניתן להפיק לאקסל ולשלוח אלינו לכתובת הדוא"ל klita@tmu.co.il

המסלקה הפנסיונית: https://www.swiftness.co.il/ .

עלות הפנייה למסלקה באופן עצמאי הינה 20 ₪. את המידע ניתן להפיק לאקסל ולשלוח אלינו לכתובת הדוא"ל klita@tmu.co.il

כלקוח עסקי של תמורה הנך זכאי לשירותי מסלקה על חשבוננו. במידה ותבחר באופציה זו עליך לחתום על טופס הרשאה ("נספח א'") באמצעות כניסה והזדהות לאתר תמורה. עם קבלת המסמך החתום נוכל להגיש בשמך בקשה למסלקה והמידע יתקבל בתמורה בתוך 7 ימים. לחתימה על טופס הרשאה לחץ כאן

עם קבלת המידע אנו ניצור אתך קשר לתיאום פגישה.

בפניה עצמאית לתיאום פגישה , יש ליצור קשר עם מוקד תמורה בטלפון: *6099| 077-2226099 שלוחה 2 ולציין באוזני המתאמת, קוד פניה 99 .

נשמח להיפגש איתך.

חטיבת השירות,

תמורה סוכנות לביטוח מבית כלל ביטוח